29 jun, 12:22

Bästa kund! Just nu har vi extra hög belastning på vår kundservice. Vi jobbar på så fort vi bara kan i sommarvärmen. Tack snälla för ditt tålamod. Ha en fin dag! 🧡

FAQ - Vanliga frågor

Snabba svar! Här får du veta det mesta som rör våra leveranser. Hittar du inte svar på din fråga? Inga problem, välkommen att kontakta oss.

Om du fyllt i din e-postadress vid beställningen har du fått mail med en spårningslänk för att följa ditt paket.

Bra fråga, tipsa gärna din e-handlare om oss!

Om detta sker ska du kontakta din e-handlare.

Nej, det behövs inte eftersom vi levererar hela vägen till postlådan. Tänk på att rätt namn måste stå på dörren/postlådan.

Kontakta din e-handlare så hjälper de dig.

För att vi inte vill väcka dig eller någon annan. Vi levererar tidigt på morgonen, mellan kl. 01.00 och 07.00.

Ev. avgift för frakt betalas via din e-handlare. Utöver det kräver Early Bird aldrig betalning av dig som mottagare för att vi ska leverera ditt paket. Får du sms om detta är det från en falsk aktör.

Nej, tyvärr. Vi har inte tillstånd att ändra några personuppgifter (ur GDPR-synpunkt). För att ändra adressen måste du kontakta din e-handlare.

Reklamationer görs där du har beställt din vara, dvs. hos din e-handlare.

Vi levererar normalt inom 1-2 vardagar efter att vi fått varan från e-handlaren. Det finns en mängd faktorer som kan påverka leveranstiden, t.ex. e-handlarens lager-öppettider, om varan finns i lager för tillfället och tiden det tar för e-handlaren att packa varan innan den skickas till oss.

Börja med att be din e-handlare om hjälp. Bra att veta är att när ditt paket är på väg kan vi tyvärr inte avboka eller ändra leveransdag.