Retur
Vill du förenkla returerna för dina kunder, utan att göra jobbet svårare för dig själv? Då är Early Bird Retur precis det du söker. Från kundens dörr direkt till din – utan ombud eller omvägar.
Dooris blir Early Bird 🧡
Väntar du på ett paket från Dooris men det står Early Bird i leveransbekräftelsen? Då är allt i sin ordning. Spåra ditt paket enkelt här på hemsidan. Ha en fin dag!
Med Early Bird Retur kan dina kunder göra sina returer direkt från hemmet. Allt som behövs är lite inslagning och en kod, sen plockar vi upp paketet när vi delar ut morgontidningen.
Kunden bokar sin retur via en länk de fått vid leveransbekräftelse…
…och väljer dag för upphämtning.
Vi bekräftar med ett mail och skickar instruktioner och returkod.
Kunden packar returen, vi tipsar om att gärna använda ursprungsförpackningen.
Returkoden skrivs direkt på paketet, ingen etikett behövs.
Vi påminner via sms när det är dags att ställa ut paketet.
Returen ställs vid dörr eller postlåda senast kl 23.00 valt datum.
Vi hämtar upp paketet när vi ändå är ute med morgontidningen!
Kunden kan enkelt följa returens resa vägen tillbaka till säljaren.